söndag 4 november 2007

Ibland...


Bilden lånad från Arlas sida - klicka på bilden så kommer Du dit.



Ibland går det, ibland går det inte. Att blogga här från mobilen alltså. Jag vet inte riktigt varför, men det ska jag utforska. Föregående inlägg med Lussekatt fixade jag ju!


Idag har jag en bulle i ugnen, en jättebulle. Ett stort matbröd heter det nog förresten? Jag köper såna där färdiga påsar med allt-i-ett, bara blanda i vatten och torrjästen som också är på paketet. Så smidigt, så gott!


Men - har jag sagt att jag inte bloggar här, men där...!


Välkommen dit!


Anmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir alltid glad för kommentarer, men gå hellre till min vanliga blogg och skriv dem, tack. Här är jag inte alls ofta o tittar så jag kan missa dem.
http://blogg.omakastengods.se