söndag 8 augusti 2010

Kanske dags?


Hej igen!
#
Känns som om det är dags för ett av de mer sällsynta inläggen här, ett inlägg som denna gång bara visar en bild från Södermalmsallén, från jag var där nyligen, och en (som vanligt) förklarning att jag inte bloggar här - men här.
#
Huvudsyftet är också att ge en förklaring på varför jag gör så få inlägg här och varför de inte handlar om nåt...
#
Naturligtvis hade jag ju hoppats slippa ha denna blogg över huvudtaget, men en del av dem som bloggar på bloggers bloggar tillåter inte att jag skriver in min rätta bloggadress när jag ger en kommentar. Det accepteras bara att jag är anonym eller att jag har en bloggeradress. Så enkelt är det.
#
Därför lägger jag min förklaring till det hela här och uppdaterar lite då och då och så hänvisar jag ju förstås till min rätta, vanliga blogg som uppdateras dagligen; Anmajas blogg - här!
#
Anmaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir alltid glad för kommentarer, men gå hellre till min vanliga blogg och skriv dem, tack. Här är jag inte alls ofta o tittar så jag kan missa dem.
http://blogg.omakastengods.se