fredag 15 juli 2011

Hultsfredsfestivalprojektet

Jag trodde aldrig att jag skulle bära ett festivalband. Ett band som gav mig tillträde till Hultsfredsfestivalen under en hel vecka, ända till den sista musiken tystnat på lördagsnatten.

Vi var fem personer från Stickklubben Kalmar som åkte upp för att vara med i deras 'Knitta-tävling'. Vi hade fått 10 kg (!) garn från Marks & Kattens för att klä in några träd. Det blev fem träd som vi pyntade med blommor o blader, fåglar o fjärilar, spindel i nät osv. Bilder kan du se i mitt album på
Facebook.
Och du, glöm inte bort att jag INTE bloggar här på Blogger utan på WordPress - 'Anmaja'
Välkommen dit i stället. Jag uppdaterar varje dag, en eller flera gånger och publicerar mina egna bilder.
Hur gick det med festivalbandet då? Jo det fick vi lämna åter för de var rädda att vi skulle återkomma och smita in utan att ha betalat...


.
(¯ `° •. ¸ Anmaja ¸. • ° ‘¯)
.
.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir alltid glad för kommentarer, men gå hellre till min vanliga blogg och skriv dem, tack. Här är jag inte alls ofta o tittar så jag kan missa dem.
http://blogg.omakastengods.se